Ny chef. Lina Andersson är ny marknads- och kommunikationschef på Hallstahem. Foto: Foto: PRIVAT

Hallstahem vill komma närmare hyresgästerna

Hallstahem har anställt sin första marknads- och kommunikationschef. Det görs för att bland annat kunna möta det ökade antalet frågor från hyresgäster och blivande hyresgäster.

Publicerad

Efterfrågan på bostäder hos Hallstahem är stor och ökar varje månad. Frågor från hyresgäster och blivande hyresgäster blir fler och fler.

För att bättre kunna möta upp detta ökade behov av information och kommunikation och ge kunderna och andra intressenter en högklassig service har Hallstahem rekryterat sin första marknads och kommunikationschef.

Den nya chefen heter Lina Andersson. Hon arbetar idag på PR-byrån Care of Haus i Västerås och har dessutom lång erfarenhet från bostads- och fastighetsbranschen genom sitt tidigare jobb som marknadskommunikatör på Mimer. Lina kommer att ansvara för kundservice, uthyrning, bostadssociala frågor, information, kommunikation och marknadsföring. Hon börjar sin tjänst på Hallstahem den 15 januari.

– Med Lina på plats i laget kommer Hallstahems möjligheter att ytterligare stärka kundservicen att öka. Det kommer också öppna dörrar för att kunna bedriva ett rejält arbete inom marknadsföring och kommunikation, säger Hallstahems vd Ulf Magnusson.

Lina Andersson ser fram emot att börja sitt nya jobb.

– Det känns jättespännande, så klart! Det ska bli roligt att få arbeta inom bostadssektorn igen. Jag upplever att det finns en stark framåtanda och positiv kraft i Hallstahammar. Det stora trycket på bostadsmarknaden i kombination med Hallstahems ambitioner om att utveckla sin kundservice och kommunikation blir en spännande mix och en utmaning som jag ser fram emot, säger Lina Andersson.

Entré. Hallstahem satsar hårt på att utveckla service, information och kommunikation. Foto: Foto: Hallstahem
Powered by Labrador CMS